1.       Verkopen jullie rechtstreeks aan de consument?

 

Wij verkopen niet rechtstreeks aan consumenten.

Binnenkort zijn de verkooppunten te raadplegen via de website maar wie in tussentijd op zoek is naar een bepaald product kan steeds mailen naar bestelling@livwise.be

 

 

2.       Wat zijn de leveringskosten?

 

Leveringskosten bedragen:

Benelux:

-          35 euro voor bestellingen onder 100 euro

-          25 euro voor bestellingen tussen 100 en 300 euro

-          Gratis levering voor bestellingen boven 300 euro

 

Europa:

-          Gratis levering voor bestellingen boven 500 euro

 

Export buiten Europa:

-          300 euro is minimum orderbedrag, ExWorks Deinze

 

 

3.       Ik ben een nieuwe klant, hoeveel moet mijn eerste bestelling bedragen?

 

Minimaal orderbedrag bij een eerste bestelling is 500 euro.

Neem contact op met bestelling@livwise.bevoor vragen over jouw bestelling.

 

 

4.       Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

 

Neem contact op met bestelling@livwise.be voor vragen over jouw bestelling.

 

 

5.       Hoe kan ik een bestelling online plaatsen?

 

 Klik hier om in te loggen.  

 

Heb je nog geen account?  

Vul dan hier het registratieformulier in. Wij helpen je dan verder voor een account.

Heb je problemen of vragen tijdens het online plaatsen van de bestelling, naam dan gerust contact op met bestelling@livwise.be. Wij helpen graag verder.

 

 

6.       Hoe kan ik verkooppunt worden van LivWise producten? 

 

Neem contact op met onze klantenservice op bestelling@livwise.be of vul hier het online registratieformulier in.

Een accountmanager zal jou contacteren voor een kennismaking.

 

 

 

7.       Ik heb een bestelling geplaatst maar nog geen bevestiging ontvangen.

 

Neem even een kijkje in de spam folder. Automatische e-mails uit de website worden door sommige firewalls als ‘spam’ gezien.

Vind je ook in de spam folder niets? Neem dan contact op met bestelling@livwise.be  of T. +32 (0)9 385 93 24

TOP